Cvičit stále stejně nebo to měnit?

Tělo miluje střídání aktivit, ale zároveň pravidelnost.

Pokud milujete běhání či silové lekce, i přesto velmi doporučuji kompenzovat náročný trénink nějakou jemnější lekcí, zaměřenou na rehabilitaci a protažení svalů – tělo jen zajásá.

Pokud máte v oblibě klidové lekce, zkuste někdy zrychlit. Ale v souladu s vašimi možnostmi.

Zkuste si třeba ,,jen“ doma pustit hudbu a zacvičit nebo zatančit podle sebe.

Velmi dobře funguje vytvořit si pravidelný návyk – SVŮJ POHYBOVÝ RITUÁL, při kterém se protáhnu, uvolním a rozhýbu celé tělo a o kterém prostě vím, že mně osobně dělá dobře.

 

Tím pádem bude tělo pravidelně v aktivitě a můžete si pak dovolit nárazově i větší tělesnou zátěž.

Předcházíme tím vyčerpání, bolesti a neradosti z pohybu. Nové pohybové aktivity je možné přidávat vzhledem k vnitřní síle, času a možnostem, které se během života mění.

Pokud ale stále hledáte něco nového a lepšího, zaměřujete pozornost především ven, tím ztrácíte ,,nacítění se“ na sebe.

Takoví jedinci většinou cvičí pouze, ,,nárazově“. Proč hledat něco nového, když vím, že se moje ,,sestava na míru“ stala mým POHYBOVÝM RITUÁLEM, podobně jako každodenní hygiena? Když budete stále hledat co, jak, kde a s kým, často to nevyjde.

Pravidelnost nebude, pak ani radost – a je po návyku! Cvičte raději chviličku denně s úsměvem, než hodinu silové lekce týdně.

Jestli chcete začít cvičit, ale nevíte jak na to a co si vybrat, stáhněte si online program, ROZPOHYBUJ SVŮJ DEN a začněte s pohybem, který vám pomůže začít vnímat vaše tělo jinak a s radostí.

Vaše Lenka BALANC